måndag 8 oktober 2007

Vad hände med energin??

Dag 28 av 70

Idag har det verkligen varit superduper väder! Helt fantastiskt fint! När det är såna här dager så brukar man ju ha så mycket energi att det sprutar ur öronen på en. Men idag har jag varit trött & seg mest hela dagen tycker jag. Trots detta så gick jag hem från skolan. Det var jätteskönt och jag pinnade på rätt fort med min rätt så tunga ryggsäck. Trots detta så var jag inte genomsvettig när jag kom hem. En väldigt ovanlig känsla :0) Men jag kan tänka mig att fortsätta känna så :0)

Jag äter ju vitaminer i världens största pillerform varje dag. En dag så glömde jag att ta dem & det märktes verkligen. Huvudet var som sirap och jag sov i flera timmar mitt på dagen. Jag är så himla fascinerad av kroppen och hur den reagerar på olika saker. Kanske skulle bli forskare i vitaminernas inverkan på kroppen.

MYSPYS!

1 kommentar:

EBM sa...

Hej! Har precis pratat med morbror Per som varit inne och kollat Din blogg. Han tycker att Du superduktig och hejar på allt vad han kan. Han har inte riktigt kommit runt än till att lägga in kommentarer på bloggen så jag är ombud.
Tack för att Du överraskade mig och pappa på Landvetter - var himla kul att se Dig!
Nu har jag även läst i kapp mig på bloggen och tyckte Daniels kommentar var urpedagogisk, detta med procent och faktiska kilon!
Vi hejar på Dig och tycker Du är duktig som pinnar på så bra! Stor kram!!