söndag 7 oktober 2007

Dag 27 av 70

Söndag igen!. Det är inte klokt hur veckorna verkligen springer iväg. Det bästa är att kilona springer iväg tillsammans med dem! :0)

Jag har alltid varit beredd på att min viktminskning skulle stanna av, men eftersom jag har minskat med över 2 kg varje vecka så har jag tänkt i min enfald att jag kommer minsann fortsätta att gå ner över 2 kg varje vecka och detta innebär i så fall att jag skulle gå ner över 20 kg över dessa tio veckor. Denna veckan har jag minskat med 1.6 kg och min första tanke var "jaha, där rök planen med att gå ner 20 kg" Jag ringde till Anders och han sa att 1.6 kg är ju jättebra ändå! Självklart är det! Jag är glad, men inte nöjd. Fast detta ger mig ju bara en sporre till att göra lite mer nästa vecka.

Nu ska jag göra något så roligt som att göra rent vår ugn. Jippi! :0)

MYSPYS!

2 kommentarer:

Miamaria sa...

1,6 kg på en vecka är verkligen inte fy skam! Tycker att du ska vara mycket nöjd och stolt över dig själv! Hur många hade klarat sig så här långt.. Inte jag iaf. Tack för en trevlig lördag!
Puss och kram

Unknown sa...

Tjena Lotta/L8. Fasen vad fort det går nedåt för dig. Tove berättade för mig om bloggen men innan jag lyckats ta mig in här så har en stor del av dig redan försvunnit! Imponerade! Och att det "bara" blev 1,6kg senaste veckan betyder väl ingenting. I procent av din vikt är väl 1,6kg nu mer än 2kg när du började. Keep up the good work!

/Daniel (det här var det första inlägget jag skrivit på en blogg någonsin)