tisdag 16 oktober 2007

Drömmar om mat

Dag 36 av 70

Nu har det vänt..nu ska det bara gå nerför!

I iTrimboken har en kvinna skrivit sina tankar och upplevelser under en sån här grej. Jag vet inte om hon tog snabb/blandad/långsam men efter någon vecka så skriver hon att hon började drömma om mat. HA, tänkte jag. Det kan man ju inte göra..så desperat kommer jag ALDRIG att bli! Det har ju gott bra fram tills inatt. Jag brukar drömma konstiga saker, men jag har aldrig drömt om mat vad jag vet. Jag åt frallor med senap och ost! Gud vad gott det var! Jag kommer ju ihåg hur jag njöt av tuggorna. Minns även att jag fick svårt att få ihop det, vad tusan skulle jag äta nu till nästa mål? Jag var medveten om att jag gick på pulver, men ändå så åt jag ju bröd. Det var väldigt luddigt... Till slut så vaknade jag och hade fortfarande lite svårt att förstå vad tusan jag skulle äta till frukost. Det tog ett tag innan poletten trillade ner och jag förstod att jag drömde.

JAG HAR BLIVIT DESPERAT!

Idag är jag så trött så nu blir det inte mer...

MYSPYS!

1 kommentar:

Unknown sa...

Desperat kanske, men fortfarande still going strong! Tänk, nu är hälften av de här 70 dagarna redan passerade. Och vilket resultat det har givit redan! Kör hårt resten nu också - vi är så många som hejar på dig! Kram, och ha en bra onsdag. Tove