tisdag 9 oktober 2007

Träningsvärk i rumpan...

Dag 29 av 70

Nu börjar jag närma mig hälften med stormsteg!! Det är helt galet! Hur kan det ha gått så HÄR fort? Det går lättare än starten så klart, men nu har jag kommit in i en svacka där eftermiddagarna är tunga som bly. Magen låter som en skördetröska runt fyra-fem men då har ju två timmar kvar tills det är dags att fylla magen med 300 ml flytande föda eller 57 g av fast dito.

När jag kom till skolan idag så märkte jag att jag minsann hade rejäl träningsvärk i rumpan. Funderar på om det inte är min gångmarsch hem från skolan igår. Imorse när jag cyklade till skolan så var det så himla kallt och som vanligt så har jag inte lagom mycket kläder på mig utan alldeles för lite. Men cred till mig att jag i alla fall hade en halsduk på mig! Det var inte den varmaste sorten. Jag hörde mammas förmanande ord i huvudet "frys in vintern och svettas in sommaren." Eller var det någon annans goda ord? Jag har hört dem i alla fall...det är kanske jag själv som har sagt dom??

MYSPYS!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej kompis! Ja, rätt vad det är har de där 70 dagarna gått. Konstigt men sant! Du är så duktig som kämpar på. Jag har också nedräkning för min egen del :)

Kram T