fredag 5 oktober 2007

Byxorna ramlar av mig!

Dag 25 av 70

Nu börjar jag känna det på riktigt. De senaste dagarna så har jag fått dra extra mycket i byxorna men ändå inte lagt ihop två plus två. Men igår när jag stod på toaletten på skolan och bara skulle snyta mig så drog jag upp jeansen igen. Men märkte ett de satt lägre än vanligt. Nu kan jag dra på mig brallorna utan att ens knäppa upp dem! Igår kväll så tvättade jag mina två par byxor (jag är verkligen ingen storkunsument när det kommer till byxor). Imorse när jag skulle ta på ett par så var alla fortfarande blöta. Jag kom och tänka på ett par brallor som jag har haft liggande i sovrummet. Jag testade mest bara för skoj skull, men de gick banne mig på! jag har inte kunnat ha dessa på över två år!! Det var en totalt overklig känsla!! Det var första gången som jag verkligen märkte själv att jag har minskat. FANTASTISKT! Detta gör verkligen att man blir sporrad att fortsätta!

Det är precis som att kroppen bestämmer sig på morgonen att "idag ska jag rikta in mig på magen och imorgon tar jag nog överkroppen och på söndag blir det nog ansiktetigen." Att det kan hända så här mycket på bara 25 dagar. Hur kommer jag då se ut om 10 dagar när hälften har gått??

Nu ska jag sätta mig och sy bara för att jag är så duktig! Sen ska jag klå Anders i badminton.

MYSPYS!

1 kommentar:

Unknown sa...

Det är inte klokt att det redan märks sådan skillnad trots att du inte ens gjort hälften! Kram o trevlig helg/Syster