onsdag 12 september 2007

Knasigt värre!

Fortfarande dag två, men även inlägg nr två.

Nu har jag varit och tränat på iTrim! Det var jobbigt men kul! Jag gick hem på skakiga ben...

Det jag tänkte reflektera över nu är att igår var det ~5000 steg till MAXI och tillbaka. Ikväll tog jag samma sträcka men denna gången blev det bara ~4000 steg! Anders tror att magen tog "dubbelsteg" för att den skumpade igår och på så sätt lurade stegräknaren... Om det nu är så så har jag nog världens smartaste mage!!

Jag har pratat med en "gammal" klasskompis idag, som tyvärr inte är i min klass längre, om just stegräknare. Han hade köpt sin på Clas Ohlson för 200 pix och hade mycket mer funktioner än vad min lånade har. Tur för iTrim att jag tycker om dom så mycket...annars så kan man ju tycka att man blir rånad. (Känns ju som ett återkommande tema detta) Om någon har en stegräknare som ligger och skräpar någonstans som ni inte vill ha så hojta till om det! Jag är intresserad! :0)

Natti natti på er!

2 kommentarer:

Karin sa...

Hej Lotta!

Jag har en stegräknare du gärna kan få!

/Karin

L8 sa...

Är du säker? Jag vore jätteglad! Då får vi äntligen träffas igen! Det är så himla längesen nu ju :0)

KRAM!