måndag 17 september 2007

Bara en vanlig måndag

Dag 7 av 70

Idag är 10% av detta avklarat! Det är riktigt skönt!

Överlag så gick dagen himla bra, men på eftermiddagen så kom hungerkänslor och suget efter kött igen. Jag skulle aldrig klara av att vara vegeterian!

Följetongen med väskan fortsätter... Jag var inne på Åhléns idag för att se om den hade kommit in, men icke. Det var hur mycket folk som helst där inne så jag kunde inte hoppa på någon för att fråga när den kommer in. Jag ska ner på fredag igen för att kolla igen...är den inte där då så kan jag nog börja skicka lite mail och fråga när tusan den kommer.

Jahopp, det var det som jag hade att säga idag. Bättre att skriva lite grann, fast jag inte hade något att säga direkt.

4 kommentarer:

Johannes sa...

Är väskan av just Åhlens egna märke ? Annars kanske du kan ringa tillverkaren och fråga vart den finns någon mer stans?

Jag tycker att du är värd en ny väska!

L8 sa...

Så som jag har förstått det så är WERA deras egna märke. Jag har sökt efter den på nätet, men det går inte så bra :0(

Miamaria sa...

Heja Lottis! Jag är sååå impad av dig! Du är grym! Saknar dig dock supermycket, måste ses snart.. Lycka till med letandet av väskan. Jag vet hur det är, blir man kär så MÅSTE man ...
Puss på dig sockersöt

EBM sa...

Bra att Du håller ångan uppe och inte ger efter för några sugar!!!