fredag 21 september 2007

Fredag - åter igen veckans bästa dag!

Dag 11 av 70

Idag känns det riktigt bra! Ångesten är borta (för en stund kanske) det känns toppen idag!

Ikväll ska jag ut till Fjället hos Mia, Tommy, Moltas, Cia & Smockan och det ska bli så himla mysigt!

Igår skulle jag titta på Niklas mat. Alltid kul att få lite inspiration trots att jag inte får äta. Vad tror du människan gör? Potatis och purjolökssoppa! Jag ska ALDRIG äta potatis och purjolökssoppa igen! Snacka om ödets ironi!

Nä! Nu ska jag ut och göra lite ärenden.

Ska försöka göra ett längre inlägg ikväll/natt.

Mysig helg på er!!

2 kommentarer:

EBM sa...

Jätteduktigt kommentarade pappan när han läst senatse inlägget. Och mamman kan inte annat än hålla med. Kram!

L8 sa...

Här måste jag väl berätta att mamma visst kan stava, men att det var så sent på kvällen så att hon stavade lite fel.

Jag har lärt mig att man inte ska ta bort sin mammas inlägg - hur dom än ser ut :0)

Puss på dig mamma!