tisdag 18 september 2007

Desperat!

Dag 8 av 70

Jahopp! Då var det tisdag... Vad ska man säga, varken mer eller mindre. Det är ju inte direkt så att det händer något spännade i mitt liv - i alla fall inte varje dag.

Satt i skolan idag och räknade tillsammans med Anders & Caroline. Vi håller på med en uppgift i värme- och vatteninstallationer och behövde kolla upp lite nuffror i ett diagram. Anders fick den uppgiften och gav oss dessa. När vi hade räknat igenom hela systemet och hade kommit in en bit på att gå tillbaka samma väg så kom Anders på att han förmodligen hade läst fel i diagrammet. Då gav vi upp och gick hem...

Dagarna flyter på väldigt bra nu för tiden fram till runt fyra. Då kickar hungern in så att man kan tro att hela magen dansar rumba. Oerhört frustrerande... Borde inte kroppen vänja sig på riktigt snart?

På förmiddagen var jag otroligt duktig! Gjorde klart ett miljöarbete OCH oljade in vårt soffbord. Det är inte illa av en tjej i sina bästa år! ;0)

Till min stora lycka så började Desperete Housewifes idag! TJOHO! Det var precis som att det aldrig har varit borta över sommaren. Ligger och riktigt myser när jag tittar på det. För att göra hösten ännu bättre så börjar Grey's Anatomy imorgon också, med dubbelavsnitt!! Kan det bli bättre än så?? Jo - man kan få äta mat också.

Dagens plikt är gjord! :0)

Mys pys!

1 kommentar:

EBM sa...

Så bra att Du har fått ett flyt mer än halva dagarna! Heja på!! Jag är nyfiken på hur ofta Du gör träningspass och vad de består av.
Kram Mamma