lördag 3 november 2007

Fredag, veckans bästa dag??

Dag 53 av 70

En snabb resumé av min dag...

~ Foten har insett att jag är lite för hård mot den så den har börjat göra mera ont igen. Jag är lite för ivrig... Imorgon är det kryckor som gäller.

~ Tog en promenad till MAXI för att handla lite ingredienser till godis. Köpte även Djungelboken på dvd.

~ Skulle göra "gå bort godis" till imorgon och tappade 2/3 på trasmattan i köket så jag fick slänga det. KUL! Resten fick Anders...

~ Fick gå ner & boka tvättid så att jag kan tvätta köksmattan. Vad kul & tvätta åtta på morgonen en lördag! Hur många sätter väckarklockan en lördag då?

~ La mig i soffan & kollade på Djungelboken. Låg med ett fånigt leende och sjöng med i sångerna för att bli glad igen. Om jag fattat det hela rätt så finns det sing a long till sångerna bland extramaterialet. Det skulle nog vara kul och testa.

Men...jag hade i alla fall tur med vädret! ;0)

MYSPYS

1 kommentar:

bertas matte sa...

Åh, vad du är duktig. Jag är verkligen jätteimponerad av dig. Själv har jag tagit del av dina erfarenheter (via mamma Eva förstås) och slutat med fruktyoghurt - den innehöll väl 20 sockerbitar. Så jag har säkert gått ner ett halvt kilo senaste månaden - tack vare dig. Så tack för tipset. Fortsätt kämpa - du är snart i mål!