onsdag 7 november 2007

Bättre sent än aldrig...

Dag 58 av 70

Nu närmar jag mig slutet, ni skulle bara veta hur skönt det känns! Jag längtar så otroligt mycket! Jag vill äta med kniv & gaffel & kunna vara social på ett normalt sätt. Jag vill äta middag med Anders igen!

Hittade kort från möhippan jag var på i september, eller var det oktober...jag minns inte. Men här är lite bevis på vilken GRYM ryttare jag är! Spana in kortet där jag säger Hoooooww lite extra ;0) Jag vill rida islandshäst snart igen! Fotografen för dessa kort är Helena.


Kolla vilken bra hand jag har med "min" häst Bjola! Notera även att jag har reflex på mig när jag ska ut och rida! Sen att den är i samma form som en prinsesskrona har ju bara en betydelse, jag är en prinsessa!



Den som är närmast kameran är jag. Kolla vilka fina färger min pålle har!
Här behövs ju bara ett ord: Hoooowww.....
Dax att lägga sig!
MYSPYS!

1 kommentar:

Unknown sa...

Du är duktig du - nu är det inte långt kvar! Och inte för mig heller hoppas jag. Vilka härliga bilder från ridturen. Kram på dig