tisdag 6 november 2007

Jag har åkt dit!

Dag 57 av 70

Min fajt är över! Jag har lyckats hålla ut så fruktansvärt länge! Jag blev riktigt besviken på mig själv!

Jag svarade när försäljaren från det välkända telefoni, tv & bredband företaget ringde. NEJ! Jag kände det precis när jag hade lyft luren i sovrummet (enda telefonen som inte har nummerpresentatör). Åh, det var en tråkig tjej i andra ändan. Man hörde hur hon läste innantill, hon ville att jag skulle lägga till 14:- på de 145:- som jag betalar till Telia så skulle jag få tv, bredband & telefoni! Jag sa att vi inte vill ha deras telefoni eftersom vi har hört att den är riktigt dålig, blir det avbrott på datorn så funkar inte telefonen heller. Hon sa att hon kanske kan få återkomma när ryktet är bättre. Ja gör du det, sa jag. Tänkte att när tusan vet hon att ryktet har förändrats för min del - knasboll.

Nu har jag varit kass med bloggen, tragiskt men sant. Jag har förtrollats in i matematikens underbara värld! Här nedan har vi Rolles sats - en jättekul grej!
I söndags så var jag på möte igen. Förra söndagen var jag inte där så denna gången vägde jag mig för två veckor. Jag hade minskat med 4,3 kg! Jag är SUPERNÖJD med mig själv! :0) JAG ÄR BÄST!
MYSPYS!

1 kommentar:

EBM sa...

Oj - du får inte sätta sådana rubriker!! Jag blev helnervös och ledsen och tänkte nu har hon kastat sig över hårt bröd med kaviar i ren desperation.....
Jag blev dock genast lugnad när jag hade läst en bit! Rolles sats fattade jag inte alls - men är man gammal latinare så är man! Och Du ÄR otroligt duktig!! Det påstår stolt mamma
Kram,kram!