söndag 11 november 2007

Fryser som vanligt nu för tiden

Dag 62 av 70

Idag, kl. 17:17, så var det +2 grader utomhus. Det blir kallare och kallare för varje dag nu, tjälen börjar smyga sig ner i marken. Jag får nog ta på mig mera kläder och leta upp mina vantar.

Nu har jag verkligen inte lång tid kvar och jag längtar till min första tugga. Jag hoppas även att när jag får lite mer värme i kroppen. Jag bara fryser och fryser nu för tiden, inte alls bra eller behagligt.

Nu kanske det låter som att jag bara surfar hela tiden. Men jag läser andra bloggar också och där får man MASSOR med tips! För ett bra tag sen så snubblade jag över denna sidan: www.isa.nu Det är en tjej som gör tavlor som man kan göra personliga genom att sätta dit t.ex. sitt efternamn. Mina favoriter bland "motiv": frukost, klädlinan, vinterkväll (kan det vara att det är så kallt ute). Bland barnmotiven så har alla en himla charm! Kan inte riktigt välja ut några favoriter där, men har du tid så ta en stund & kolla runt. :0)

Idag var det vägningen igen och denna gång var den "sämsta" av alla. Fast jag är nöjd ändå eftersom jag ju inte gjort mycket mer än att räkna matte. 0.8 kg var resultatet.

Nu är det väl ändå dag 70 snart....

MYSPYS

3 kommentarer:

EBM sa...

Hur mår foten? Tror Du att Du hinner träna något av de sista dagarna på 70-dagars-pärsen undrar jag - som väntar på Din noll-dag och på Toves ett-dag!

Karin sa...

Hej!

Ville bara säga att för mig är du faster!! Helfaster!!!

Kramar
Karin

Karin sa...

fast jag menar moster så klart ;)