lördag 17 november 2007

Julgalningen är här igen...

Dag 68 av 70


Bild: Markslöjd
Nu har vi köpt första saken till vår nya lägenhet! En adventsstjärna på fot som förmodligen kommer att få stå i vårt sovrum. På bilden ser den röd ut, men den är vit i verkligheten. Jag har haft en plan om hur jag ska introducera modellen för Anders, men när vi såg denna på MAXI så sa Anders alldeles självmant att han tyckte att den var snygg! Mitt hjärta tog ett glädjeskutt för att jag har den bästa fästmannen i hela världen! :0)
Idag så ska jag ut till Maria, Tommy & Moltas på fjället. Vi ska bara mysa och plocka mossa för att göra fina utekrukor. Anders ska packa böcker och sen ska han spela volleyboll, spela kort, dricka öl och äta pizza med grabbarna.
Dag 68 av 70! Me like! Jag har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska ha som första maträtt. Hade gärna tagit tacos, men det tycker nog inte magen. :0) Jag ska känna av läget lite :0)
Ha en toppenlördag! Om ni inte visste det, så är detta min sista lördag med fyra ersättningar! YES!
MYSPYS!

Inga kommentarer: