onsdag 20 februari 2008

Numera prickig

Idag har jag bokat biljetter till HippHipp filmen med Morgan Pålsson. Hoppas att den är lika kul som den verkar vara! Både Anders och jag är stora fan av HippHipp så detta ska bli skoj! På söndagkväll vet vi om fortfarande är nöjda.

Igår var det blandat mellan sängläge och att annat, värre läge. Jag drabbades av någon bacill som inte gjorde mig glad. Idag ser jag ut som prickig korv i hela ansiktet som tack. Om man ska se det positivt så gick jag nog ner i vikt i alla fall, ett glas avslagen cola blir man nog inte stor på.

Ikväll var tanken att jag skulle gå på Me & I party hos Helena. Tyvärr så sätter min lilla bacill käppar i hjulet för mig och jag får hålla mig hemma. Synd för mig, men de andra blir nog glada så jag inte smittar ner dom.

Bild: Me & I

På fredag ska jag på födelsedagskalas i alla fall och tills dess måste jag ju vara frisk. Man kan ju inte missa ett kalas! :0) Det är Annika som fyller år och jag har knåpat ihop en present av kottar och granbarr. Jag tror att hon kommer bli jätteglad!

Nu ska jag ta en långsam promenad till Hemköp och smitta ner dom litegranna!

MYSPYS!

1 kommentar:

EBM sa...

Blev hon glad för granbarroch kottar???