söndag 10 februari 2008

Jag har saknat detta :0)

Hej hopp där ute i dimman!

Idag är det söndag och jag måste faktiskt erkänna att jag har saknat min blogg! Under dagarna så kommer jag på en massa saker som jag vill skriva om, men när man väl kommer hem så har antingen sakerna glömts bort eller så har det kommit något annat emellan. Man kan ju konstatera att bloggen inte är ett lika naturligt inslag för mig längre. Tråkigt, men nu ska jag försöka få en ändring på det. Mitt mål? Att skriva oftare på bloggen än min bror ;0)

Idag är det som sagt söndag och nu för tiden är viktmötena varannan vecka och denna veckan är en sådan vecka. Nu på det senaste så tycker jag att det känns som att kläderna har blivit ännu större igen, jag kan knappt ha min förlovningsring på ringfingret längre. Är jag utomhus så är den på långfingret, detta efter att jag blev knackad på axeln av en man på Maxi där han höll min ring i handen och undrade om jag hade tappat den.

Igår har min Stålanders varit den superman han verkligen är och målat det sista rummet (det lilla rummet) i lägenheten så nu är allt äggskalsvitt. Det är så himla skönt, nu kan vi ta oss tid och sätta upp tavlor på väggarna. Det bästa kommer nog att vara att allt kommer att få sin plats, man behöver inte längre låta saxen har tre platser varav ingen känns speciellt naturlig.

Idag ska vi få träffa Arvid och nästa helg är det superdunder mys med Selma & Linus som gäller! LIVET LEKER!

Vikten kanske ni oxå vill veta....nu har jag gått ner 26 kilo. :0)

MYSPYS!

2 kommentarer:

Johannes sa...

Bra initiativ att återuppta bloggandet !

EBM sa...

Härligt och roligt att få läsa Din blogg igen. Keep going!!