måndag 6 oktober 2008

The burk is back!!

Dagen jag har väntat på tok för länge är äntligen här! Vi har fått tillbaka vår kära dator :0)

Det första jag gjorde - ja, till och med innan jag började skriva på bloggen - var att sätta på iTunes och musiken från Fem myror är fler än fyra elefanter! Världens bästa musik om man har haft en skitmåndag, man blir alltid på gott humör och helt plötsligt så leker hela livet!

Imorse var det dags för träning, hade lyckats glömma kvar mina skor på hallmattan men det kändes faktiskt bättre att träna utan skor än med. Istället för att känna sig som en klumpfot så kände jag mig mer exakt i mina rörelse (låter väl helt weird, men sant). Ställde mig även på vågen och jag har pallrat mig ner ännu 1½ kg. Gött jobbat Lotta!!!

Nu ska jag vara ännu duktigare och göra en snabbstädning i lägenheten.

MYSPYS!

1 kommentar:

EBM sa...

Himla bra jobbat, Lottis! Har Du några tips. Jag står absolut still eller snarare nästan lite tvärtom!
Många kramar!