söndag 14 december 2008

Bröllopsbollen rullar nu!

Inläggen står inte direkt som spön i backen, men här kommer ett i alla fall.

Förra söndagen var jag hos Maria, vi bakade bland annat pepparkakor och jag gjorde denna finfina för att lägga ut den på bloggen. Visst är den bedårande ;0) Pepparkakan finns dock inte längre utan har fått gå med en del av sina kompisar.
Annars på bröllopsfronten, jag har beställt vigselringen. Det är jättespännande! :0) Jag använder mig av en guldsmed som finns här i Kungssten. Det är jättetrevliga och har kommit med fina förslag. I februari kommer den finnas på riktigt, det känns också väldigt ovanligt. Hur svårt kommer det inte att vara att låta bli att sätta den på sig? Fast tiden från februari till 11 juli kommer bara att rusa fram antar jag så jag ska nog klara mig.



Igår var jag på Gekås tillsammans med Annika. De saker jag blev absolut mest nöjd med, denna klänning som jag ser mig bära när Anders och jag är på Mauritius stränder. Jag tyckte om klänningen direkt när jag såg den men det kändes lite tokigt att köpa klänning mitt i vintern, men så kom jag och tänka på att vi ska ju faktiskt åka iväg och då kommer ju denna vara perfekt!

Nu ska jag vara en huslig kvinna och dammsuga vår lite grusiga lägenhet.
MYSPYS!

1 kommentar:

EBM sa...

Mysig klänning att vandra barfota i på stranden hand i hand med Anders och vågorna rullar in!