söndag 1 juni 2008

En sån helg!

Denna helgen kommer att gå till minnena som en av de bästa helgerna på länge!

Fredagen började fint med en god kycklingrätt och lite osockrad cider. En skön, lugn och underbar fredag helt enkelt. :0)

Lördagen kom och vi tog bilen en sväng ner till Freeport i Kungsbacka och hittade ett par jättefina shorts till Anders. Sen blev det andra ärenden men hela tiden med ett lugn i kroppen, ingen stress alls. Vi bara njöt av lördagen och hade det skönt. Strax efter lunch åkte vi till Anders föräldrar med frallor och tog en fika där, slappade och blev lite matkomiga så att vi nästan somnade. Sen bar det av till maxi för att köpa grillgrejer, hem och byta om och sen upp på cyklarna och hem kompisen Pontus föräldrars hus för att grilla. Där drack vi gott, pratade och sparkade boll...jag sparkade medan Pontus och Anders kickade lite lätt. :0) Vid sjutiden hoppade vi upp på cyklarna igen och tog oss hem till Pontus där Du Levande av Roy Andersson väntade. Den fick både ris och ros av kompisgänget, av mig fick den en trea. Sånger från andra våningen var bättre tycker jag. Vi gick och la oss med leende på läpparna - vi har det så bra!

Söndag - solning i Anders föräldrars trädgård och på kvällen var det grillning igen hos ett par kompisar. Toktrevligt och jättebra! Vi har det så bra som man kan ha det!

MYSPYS!

2 kommentarer:

Tina sa...

Det låter alldeles alldeles underbart! Jag har sommarlov från och med nu. I helgen ska jag äntligen (!) plocka fram pärlorna och börja pyssla, som jag har längtat. Hoppas att du har ännu en fin helg framför dig! :)

L8 sa...

Åh vad kul! Efter att vi har varit på bröllop i fredags så har jag nästan tänkt på vårt bröllop varje vaken sekund. Det ska bli jättespännande att se dem!