torsdag 18 september 2008

I would like a shoe please...or two


Kolla vad fina! Dessa vill jag verkligen ha :0) Tänk vad fint att se dem på mig, lite "hårda" - väldigt coola! Me like!!


Skor med potential för bröllop?? Fast utan en så hög klack och kanske i en annan färg, men jag gillar ändå modellen. Jag kanske skulle börja lära mig gå i klackar och livet skulle bli enklare...eller?


Såna här pjucks har jag länge tyckt varit ruggigt snygga, men de passar sällan på mig. Får väl bara inse att jag får se dem på avstånd istället. Förresten så är jag ingen fan av jeans innanför stöveln modet ändå.


Även dessa är potentiella Lottaskor. Hilfe! Det finns så mycket att välja på! Vad ska man ta??



Varför har jag satt med dessa skorna? Är inte något större fan av skor som skrynklar sig heller faktiskt, men det var väl spännet som lockade... :0)

MYSPYS!










2 kommentarer:

EBM sa...

Lägre klack men gärna sådan modell - den är ganska smickrande för foten. Nu kanske inte bilden visar rätt färg men den går väl bra att ha som brudsko?!? Sällan att kritvita skor är snygga.Kram!

L8 sa...

Har en tanke om att kanske inte ens ha vitt på bröllopet....lite sugna på en helt annan färg! :0) KRAM!