fredag 25 april 2008

Snart sitter jag på hästryggen!

Om sisådär 20 minuter kommer Anders hem och då springer jag ner till bilen för att köra ut till Maria! Vi ska ut och rida en liten kortis och jag kan knappt bärga mig! TJOHO!

Igår var jag och Anders ute och promenerade i vårsolen. Det var jätteskönt fram tills att vi ska gå ner för en liten, i stort sett obefintlig, backe. Mina klena fötter gör att jag vrickar foten och skrapar mitt stackars knä! Dumma fötter och dumma backe! Självklart så var det samma fot som vrickades denna gång som i höstas. Det första jag sa var "INTE IGEN!" och enligt Anders så sa jag det 1 millisekund efter jag hade gjort det. Jag hade tydligen inte ens hunnit landa i backen. Men som tur är så är det knät som gör mer ont än vad foten min gör.

Den här hade inte varit helt fel att ha på balkongen vår, en EGOHAMMOCK! Den kommer från walk on water för det underbara priset 4295:- *host host* Man får tydligen bara ha en sån om man är gjord av pengar. Men jag kan ändå se framför mig hur man sitter och gungar, läser en bok och då och då tittar man upp och kan se ut över Älvsborgsbron! Ser ni det också? Anders kan också få ha en om han vill, då ska man bara betala 8590:- Men se så käckt, den finns även som dubbelsving! Man får fortfarande en egen stol fast två på en ställning och då behöver man bara betala 8495:- :0)

Bild: Walk on Water

Den här jag fastnat lite för, en annorlunda och cool "tröja". Den kommer även med en beskrivning! Kan det bli bättre än så?


Bild: Sartoriavico

Nu ringde Anders precis och berättade att han ska hem till föräldrarna sina och äta smörgåstårta. Vilken tur att jag inte kan följa med...är svag för smörgåstårta och får ju ändå inte äta så mycket av det!

MYSPYS!

1 kommentar:

EBM sa...

Så roligt attläsa Din blogg - men det är för långt emellan gångerna...
Hammock kan vara toppen men först golv kanske?
Kramis!