onsdag 26 september 2007

Kolla här!!!

Dag 16 av 70

Bild: Privat
Kolla här då!! Vad fanns på Åhléns idag, min väska!! TJOHO! Så nöjd & så glad! Den var mindre än vad jag trodde, men vad tusan! Då blir det inte lika svårt att hålla reda på vad man har i väskan! :0)
Nu har min jultarm satt igång, till Anders förskräckelse kanske. Jag har redan lyssnat på julmusik ett par dagar, fast jag är så snäll så jag gör det inte när Anders är hemma. Funderar på att börja med julkorten också, men har inte hittat den rätta tiden. Men jag tror att jag vet hur de ska se ut för året. Någon annan som ligger på samma nivå? Anna, har du börjat lyssna på White Christmas ännu? Min pysseltarm/jultarm bara växer och växer...
Tyvärr så har jag börjat känna mer saknad efter mat nu. Jag hoppas att det bara är en fas för nu är det allt lite tufft. Jag saknar fast föda, att få äta en god middag med kniv & gaffel. Att få äta varm mat som inte är soppa! *suck* All mat luktar så gott! Inte klokt!
På fredag så ska klassen gå en promenad längs Kvillebäcken för att titta på den förorenade marken. Bara för att göra det extra kul så har jag hört att det ska ösregna & blåsa kuling. TJOHO! Jag ska satsa på underställ och varma skor så blir det nog bra. Någon gång under fredagen så kommer mamma också, det ska bli himla mysigt. Lördagen ska vi gå på bokmässan! Det ska bli himla kul! Jag ska leta efter GI-kokböcker :0) Få sukta lite efter riktig mat för att sen veta hur och vad jag ska laga när jag får käka.
MYSPYS!

3 kommentarer:

EBM sa...

Gå och snusa på Dina fina, nya väska nu när det känns tufft. Den är Din belöning för att Du håller ut!!! Och japp - jag har en idé om vilket julkortsmotiv jag skall ha... Kramar!

Karin sa...

Hej Lotta!

Vad roligt att du äntligen fick tag på väskan!

Jag vill gärna ha en rapport om den förorenade marken, så titta riktigt noga trots ovädret ;)

Kämpa på!

Kramar
Karin

AM sa...

Så snygg väskan är! & du med! Jag var oxå på Åhléns igår & spanade lite kläder - Esprit hade massor snyggt! Synd att mammaplånboken är så tunn... Jul ja - ååååh så mysigt! Ingen julmusik ännu, men snart så! Nu har jag en son som kallar på uppmärksamhet!! Pussåkram från Anna & Linus
PS. Har du fått fotona?? *hoppas!*